Posts

Showing posts from April, 2016

Ingat Lagi ‘Wanita’ Yang Bernama Safiey Illias? Kini Dia Ambil Keputusan Buang Payudara Kerana..

Image
Masihkah anda ingat ‘wanita’ yang popular dengan jual produk kecantikan yang bernama Safiey Ilias ni? Dah la mengecapi kejayaan dalam usia yang muda, pakai kereta mewah, produk kecantikan laris dan macam-macam lagi lah si Safiey ni dah dapat dalam dunia.


Tapi tahukah anda bahawa sekarang ni Safiey ingin kembali ke jalan yang benar, iaitu jadi jantina asalnya sebagai seorang lelaki. Kenapa dan bagaimana? Ini kisah yang dikongsi dari penulis dakwah jalanan Ali Russia. Semoga Allah memberi rahmat kepada insan yang bernama Safiey ni. Amin. Buang tetek kerana.. Jadi jutawan muda pada usia 19 tahun.. ‘Seorang jutawan muda yang cantik jelita..’ Buat posting ulangan tentang jemaah mak nyah.. Pada satu hari, ada seseorang k

VIDEO KEROPOK MAUT !!! Selpeas makan keropok ini ... Perut lelaki ini "BERSARANG"" !!

Image
VIDEO KEROPOK MAUT !!! Video Keropok Ini pastinya Sedap dan Anda juga Pernah Makannnya ...
Lihat kesan terhadap lelaki ini. Perutnya ""BERSARANG"" dengan binatang yang tidak pernah dilihat dalam hidupnya .. MENGERIKAN !!

Sumber

Tabiat Teh O Ais Boleh Mengundang Penyakit

Image
Seorang lelaki dari Arkansas, Amerika Syarikat berumur 56 tahun disahkan mengalami kegagalan buah pinggang berpunca dari tabiatnya yang suka minum teh O ais. Lelaki tersebut dikatakan minum lebih empat liter teh O ais setiap hari. Selepas dimasukkan ke hospital sekitar Mei tahun lalu, hasil pemeriksaan hospital mendapati air kecingnya dipenuhi gentian kristal kalsium oksalat. Menurut Dr Umbar Ghaffar dari University of Arkansas, komponen utama minuman tersebut iaitu teh hitam mengandungi banyak kandungan garam asid ataupun oksalat yang sering dikaitkan dengan masalah buah pinggang. Selain itu, Oksalat turut terkandung dalam pelbagai makanan harian lain seperti sayur bayam, coklat, kacang dan dedak gandum. Orang ramai dinasihatkan supaya tidak mengambil lebih dari 50 miligram oksalat dalam sehari. Sumber Astro Awani.

Viral Nak Hadiah Beg LV Jika Kongsi Status : Ini Penjelasan dari Dato Seri Vida

Image
Kuala Lumpur: Datuk Seri Dr. Hasmiza atau Dato Seri Vida (DSV) menafikan pihaknya tidak pernah membuat sebarang tawaran untuk memberi beg tangan Louis Vuitton milikknya seperti mana yang menjadi viral sebelum ini.

Bagaimanapun, ahli perniagaan itu mempunyai berita gembira kerana dia memang berhajat untuk menghadiahkan barangan berjenama mewah miliknya dalam masa terdekat.

"Saya memang berhajat untuk berbuat demikian tapi masih belum membuat tawaran berkenaan dan memaparkannya di mana-mana laman sosial termasuk Instagram dan FB.

“Akaun yang memaparkan tawaran berkenaan tiada kena mengena dengan saya atau syarikat saya,” kata Vida sebagaimana lapor Harian Metro.

Sebelum ini, satu status yang dipost menggunakan akaun facebook 'DSV-Dato' Seri Vida' yang berkata akan memberikan beg tersebut kepada pemenang bertuah yang berkongsi status tersebut menjadi viral sehingga dikongsi lebih dari 200,000 orang netizen.


Mengulas perkara itu, Vida berkata beliau kesal dengan tindakan pihak…

Nora Di Tegur Penduduk Iceland Gara - Gara Bawa Perangai Orang Malaysia

Image
BUKAN fenomena biasa di sini jika lihat orang sedang melepak dan meluangkan masa bersama-sama di restoran tapi mata masing-masing sibuk tertancap pada telefon pintar masing-masing.





Namun, situasi sebegini jarang sekali berlaku di Iceland sehingga aktres comel Nora Danish berkongsikan pengalamannya ditegur seorang penduduk di sana.

Mereka menegurnya agar segera meletakkan telefon bimbit sekali gus berbual dengan ahli keluarganya yang turut berada di situ.

“Masyarakat di sana memang ramah dan juga mengambil berat terhadap orang sekeliling. Pernah ketika kami singgah di sebuah restoran untuk makan, kami masing-masing asyik dengan telefon.

“Melihat keadaan itu mereka menegur kami agar menyimpan telefon dan berbual di antara satu sama lain.

“Apabila melihat sekeliling masyarakat tempatan yang berada di dalam restoran tersebut memang tiada seorang pun memegang telefon dan membuatkan kami malu dan menyimpan telefon,” katanya dipetik mStar.

Nora ke Iceland baru-baru ini bagi menjalani penggambaran …

Perghhh!!! Bagaimana Lelaki Ini Ubahsuai Proton Iswara Menjadi AE86

Image
Sekiranya anda seorang peminat kereta, pasti anda tahu manga Initial D yang memaparkan perlumbaan kereta khususnya aksi drift di jalan berbukit.

Dan kereta ‘terbaik’ yang dipandu oleh hero manga itu (Takumi Fujiwara) adalah AE86. Takumi menggunakan kereta itu untuk menghantar tauhu dan dari situlah dia mengasah skill memandunya.
Sedikit Sejarah AE86

Kereta Toyota dua pintu AE86 ini menjadi kegilaan remaja di negara kelahirannya, Jepun. Walaupun hanya diperkenalkan di era 80an, namun kereta Toyota AE86 ini kembali gemilang dengan kemunculan manga Jepun, Initial D, karya Shuici Shigeno.



Selain itu, AE86 juga merupakan saudara kandung Toyota Levin dan Toyota Sprinter Trueno yang merupakan kereta Sport sejati.

Sehingga kini, AE86 dan manga Initial D masih digilai ramai apatah lagi dengan kemunculan filem adaptasinya yang turut digilai ramai.
Ubahsuai Proton Iswara Menjadi AE86 di Malaysia

Jika di Malaysia, pasti sahaja anda sering melihat kereta diubahsuai menjadi kereta lain. Antara yang paling…

Panas! Video Nurse Cantik Ini Terkinja Dan Berjoget Seksi Ini Sehingga Menampakkan Sesuatu Yang Melampau

Pelakon Terkejut Zakar Hilang Lepas Tersedar Dari Tidur

Image
RUSIA – Apa perasaan anda sekiranya salah satu organ badan anda hilang selepas bangun dari tidur? Ia tentu menakutkan tetapi itu yang dialami seorang pelakon, Dmitry Nikolaev, 30, yang mendapati buah zakarnya hilang dengan tiba-tiba. Kejadian berlaku dalam sekelip mata, selepas dia bertemu seorang wanita yang cantik. Mereka menghabiskan masa berpoya-poya dengan minum di bar sebelum mandi sauna. Namun selepas itu Nikolaev, yang telah berkahwin itu, tidak sedarkan diri. Keesokan harinya, Nikolaev mendapati dia berada di tempat menunggu bas dalam keadaan kesakitan dan seluarnya pula dipenuhi darah. Selepas dikejarkan ke hospital, Nikolaev dimaklumkan oleh doktor bahawa buah zakarnya telah dicuri dan proses itu melibatkan pembedahan yang dijalankan oleh seseorang yang pakar dalam perubatan. Polis juga percaya Nikolaev diberi dadah sebelum dia tidak sedarkan diri. Pada mulanya, pelakon itu berasa malu untuk menerangkan perkara berkenaan kepada isterinya namun akhirnya dia tiada pilihan. S…

Inilah 5 Foto Wajah Terkini Bekas Isteri Allahyarham Sudirman

Image
Setelah sekian lama, akhirnya seorang peminat berjaya menyelongkar siapakah gerangan wajah di sebalik bekas isteri Seniman Sudirman Hj Arshad pada masa kini. Jom ikuti pendedahan beliau!

Ini adalah satu-satunya entry yang aku mohon maaf sekiranya ia menyinggung perasaan atau salah dari segi faktanya.

Aku merupakan peminat arwah Sudirman Hj Arshad, seperti biasa, bila kita minat seseorang itu maka kalau boleh, kita ingin tahu apa kegemarannya, siapa orang kesayangannya, apa citarasanya dan berbagai lagilah. Apatah lagi sekiranya orang yang kita minat itu seorang public figure seperti beliau.

Aku sendiri tidak terkecuali.

Aku rasa semua orang terutama peminat Sudirman tahu bahawa beliau pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang eksekutif Petronas yang bernama Kamariah Jamaluddin atau Kay, namun mahligai cinta yang dibina cuma mampu bertahan kira-kira tiga tahun saja sebelum semuanya berakhir dengan penceraian
Dan semua orang tahu kesan perpisahan tersebut memberi tekanan psikologi yang c…

MESTI TENGOK..!! FOTO ANAK PEREMPUAN ANWAR YANG TAK PERNAH DIDEDAHKAN UMUM...

Image
Jarang sekali kita disajikan dengan gambar anak Anwar yang sorang ni dalam
keadaan bersolek kan? Sekali tengok memang mengancam habiskan? Tapi
apakan daya bini orangkan? Or awek orang kan?

Confirm ramai lelaki yang beraturkan? Tak percaya tengok nie
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v




Amacam mengancam tak? He he hejangankan kata lebai PAS tak boleh tidur malam. Lebai-lebai UMNO pun siap termimpi-mimpi lagi tu..


GR kata:Jangan mare haaaa

Sumber:  apeciter

Rahsia kelebihan tidur berbantal lengan suami

Image
Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin.

Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang?

Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.


Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya.

Tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang.

Ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)…

FAKTA…. Serius….

Dan dari kajian itu juga menyatak…

5 Gambar PALING NGERI Ditangkap Kamera Sebelum Meninggal Dunia !!

Image
Foto-foto yang bakal paparkan dalam artikel ini disusun berdasarkan ironi kejadian yang mengiringi selepas pengambilan foto-foto tersebut. Walaupun sekilas tampak seperti gambar biasa, namun tragedi yang berlaku selepas pasti membuat anda seram. Berikut senarai 5 foto tragis yang mampu menangkap kematian.
1. foto mangsa bunuh