Otak Sampah, Mulut Longkang & Hati Batu!- Lelaki Ini ‘Sound’ Anak Zahid Hamidi Tentang Isu Krew Penerbangan Tua.. Setuju?



Beberapa hari lepas, kecoh di laman sosial media apabila anak Timbalan Perdana Menteri, Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid memuat naik gambar serta kapsyen di Instagram dan mengutuk satu syarikat penerbangan tempatan tentang servis dan krew penerbangan yang dah ‘tua’.


Fuhh.. Abam kalau jadi pramugara dengar komen ‘pedas’ macam tu pun memang sentap gila beb! Perkara ini dapat perhatian ramai pihak termasuk lah Kesatuan Kebangsaan Anak-Anak Kapal Kabin Malaysia (NUFAM). Terbaru seorang individu ni pula hentam tentang tingkah laku anak Zahid Hamidi ni. Bukan main marah lagi brader ni. Korang baca dan bagitahu kami setuju atau tidak dengan teguran brader ni.



‘Why so kurang ajar?’




‘Fikir tentang maruah pramugari & pejuangkan hak mereka..’




‘Tak berjiwa patriotik!’



‘Why so bangang!’




Bukannya senang nak jadi krew pesawat..




‘Kamu ingat seorang saje penumpang dalam setiap pesawat?’





‘Dah kutuk, senang-senang minta maaf..’



Sumber: Ohbulan